Eesti Raudtee: me soovisime Veerenni ülesõidu, mitte tänava sulgemist

Uwe Gnadenteich
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Veerenni raudteeülesõit.
Veerenni raudteeülesõit. Foto: Toomas Huik

Eesti Raudtee ei seadnud Ülemiste liiklussõlmele kooskõlastust andes tingimuseks Veerenni tänava sulgemist, raudtee-ettevõtet oleks rahuldanud ka eritasandiline raudteeülesõit samas kohas.


«Eesti Raudtee kooskõlastas 2010. aasta alguses Ülemiste liiklussõlme rajamise tingimusel, et Veerenni tänava ühetasandiline ülesõit asendatakse eritasandilise lahendusega, mitte ei nõudnud ilmtingimata Veerenni tänava sulgemist,» lausus Eesti Raudtee avalike suhete juht Urmas Glase.

«Ülemiste liiklussõlme rajamisega seotud uue liiklusskeemi loomine, kaasaarvatud raudteeviaduktide täpse asukoha määramine ja piirkonna teedevõrguga integreerimine oli Tallinna linna ja projekteerija pakutud ja ellu viidud lahendus. Eesti Raudtee seisukohast võinuks tunnel või viadukt kulgeda ka Veerenni tänava alt või üle nii et säilinuks tänava läbitus,» lisas ta.

Teede- ja sideministri määruses toodud «Raudteeülesõidu- ja ülekäigukoha ehitamise, korrashoiu ja kasutamise juhendi» kohaselt ei ole samatasandiliste ülesõitude paiknemine eritasandilistes ristumiskohtades lähemal kui kaks kilomeetrit ette nähtud. Nii, et Eesti Raudtee käes ülesõidu säilitamise võtit ei ole,» resümeeris Glase.

Linnavalitsuse pressiteenistus edastas täna abilinnapea Taavi Aasa pressiteate, mis kandis pealkirja «Veerenni raudteeülesõidu võti on Eesti Raudtee käes». Selles teatas abilinnapea, et «Tallinna linnal puudub Veerenni tn raudteeülesõidu likvideerimiseks otsene huvi, sulgemise nõue tuleneb liiklusohutuse tagamisest tingitud Eesti Raudtee ettekirjutusest».
 

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles