Möödunud reedel paigaldas Stadler koosseisu 1401 (esimene nelja-vaguniline elektrirong) kergkruusakotid, mille abil teostatakse rongide brutolasti katsetusi.
Piltuudis: Elektriraudtee katsetas uute rongide brutomassi
Katsetused on nii statsionaarsed (depoos) kui dünaamilised (katsesõitudel), mis kõik on seni kulgenud Elektriraudtee AS-i müügi- ja turundusjuhi Norbert Kaareste edastusel plaanipäraselt.
Liinile tulevad esimesed koosseisud ca 100 päeva pärast juba.
Elektrirongide maksumusest finantseerib 85 protsenti Euroopa Liidu Ühtekuuluvusfond. Hanke tulemusel soetab Elektriraudtee Stadler Bussnang AG-lt kokku 38 reisirongi: kuus neljavagunilist ja kaksteist kolmevagunilist elektrirongi, võttes lisaks kapitalirendile Stadler Bussnang AG-lt kuus kahevagunilist, kuus neljavagunilist ning kaheksa kolmevagunilist diiselrongi.
Hanke raames soetab Elektriraudtee ka kõik vajalikud depooseadmed ning viie aasta varuosad kogu rongipargile. Hangitavad elektri- ja diiselrongid jäävad Elektriraudtee AS omandisse ning ettevõte pakub rongidega üleriigilist reisirongiteenust, vastutades ühtlasi rongide remondi ja hooldustööde eest Elektriraudtee AS Pääsküla depoos.
Olulisemad uudised uute reisirongide valmistamise protsessist on koondatud siia. Kodulehekülg kajastab Elektriraudtee AS-i poolt läbiviidava uute elektri- ja diiselreisirongide hanke kulgu.