Perrooni ramminud vedurijuht sai trahvi

Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Rong sai pidama napilt enne jaamahoone varikatust.
Rong sai pidama napilt enne jaamahoone varikatust. Foto: Mihkel Maripuu

Tänavu juunis Tallinnas Balti jaamas perrooni ramminud reisirongi juht oli uurimise andmeil õnnetuses osaliselt süüdi ning sai üle 10 000 krooni trahvi.


Tehnilise järelevalve ameti raudteeohutuse osakonna juhi Margus Meiuse sõnul selgus uurimise käigus, et õnnetuseni viinud sündmused said alguse juba reisirongi koostamisel, kui vaguni järelevaataja unustas kinni keerata vagunitevahelise pidurimagistraali õhuvoolikute otsakraanid. «Seetõttu pidurdas rongi koosseisul vaid esimene vagun, mis saigi saatuslikuks,» ütles Meius.



Tema sõnul saanuks vedurijuht õige käitumise korral siiski õnnetuse ära hoida. Nimelt teevad rongijuhid reeglite järgi Balti jaamale lähenedes Tallinn-Väikese ja Tallinna lõppjaama vahel kontrollpidurdamise, mille käigus peab rongi kiirus vähenema 10 km/h võrra. Kontrollpidurdamise tegi ka õnnetusse sattunud rongi juht, kuid ei reageerinud sellele, et rongi kiirus ei vähenenud nõutud määral.



19. juuni pärastlõunal sõitis depoost Balti jaama sisenenud Tallinna–Moskva rong läbi piirde ning vedur paiskus perroonile, nii et selle ülestõusnud esiots oli lähedal jaamahoone varikatusele. Vedur rammis ka üht perroonile pargitud sõiduautot, kuid inimesed õnneks vigastada ei saanud. (BNS)

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles