Kapotil sõitnud liikluskorraldaja: ta üritas mind nõksutades maha raputada

Urmas Seaver
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Ühisteenuste liikluskorraldaja Arvo Lindvest.
Ühisteenuste liikluskorraldaja Arvo Lindvest. Foto: Priit Simson

Ühisteenuste liikluskorraldaja Arvo Lindvest (39) sõitis täna ligi 1,5 kilomeetrit temale otsa sõitnud auto kapotil, mille juht üritas teda sõidukit nõksutades maha raputada.

Teiega on täna juhtunud uskumatu lugu

On küll jah.

Kuidas see olukord tekkis, kas auto pööras Pärnu maanteelt Kaarli puiesteele ja teie üritasite teda takistada?

Jah, ta tuli Pärnu maanteelt ja keeras Vabaduse väljakule, kus on ühistranspordirada ja kust läbisõit autodele on keelatud.

Ja te läksite talle ette?

Ei, kõigepealt läks teine reguleerija ette, kuid temast sõitis ta nahhaalselt mööda ning siis ma seisin talle omakorda nahhaalselt ette ja näitasin, et siit ei saa läbi. Siis ta hakkas mind autoga lükkama.

Teie seisite auto ees ja tema aeglaselt surus teid autoga?

Täpselt nii. Siis ma mõtlesin, et hüppan eest ära, kuid kõrvalt tuli just troll. Ma ei saanud ju trolli rataste alla hüpata ning see moment ta andis gaasi ning siis oli mul ainuke asi hüpata õhku. Hüppasin talle kapoti peale ja hoidsin kapotist kinni. Bussipeatuses inimesed vaatasid juhtunut nagu mingit hiina imet, nagu mingi action käiks.

Ausalt öeldes kui ma kuulsin juhtunust, siis mul kangastusid ka kohe Hollywoodi action-filmid

See oli ehtne Hollywoodi action.

Kust te täpselt kinni hoidsite?

Seal, kus on Mustangil kojamehed, seal on kapotiäär. Hoidsin sealt kinni. Paarimees helistas kohe politseisse. Masin sõitis Kaarli puiestee poole üles, keeras Toompea tänavale ja sealt Falgi teele. Falgi teel hakkas nõksutama, et ma kapoti pealt minema lendaksin. Siis oli nii, et ma ühe käega hoidsin kapotist kinni ja teise käega helistasin politseile ning hoidsin nendega sidet.

Uskumatu

Ja siis edasi sõitsime Toopmpuiesteele, sealt edasi Tehnikasse, kust ta pani hea hooga läbi ja keeras Rohu tänavale ja Rohust Telliskivisse ning jäi Telliskivi 28 maja ees seisma. Mina sain aru, et ta elab seal. Oli mingi minuti ära ja tuli tagasi ning tahtis ära sõita. Kuid meil oli kogu aeg politseiga side ja politsei ütles, et mitte teda ära lasta. Ja siis ma seisin nagu raudpost seal auto ees.

Kui kiiresti politsei kohale jõudis?

Küllaltki kiiresti.

Jõuga ta teid auto eest ära lükkama ei hakanud?

Ei. Kui ta nägi, et ma eest ära ei lähe, siis tuli autost välja ja ütles - sa oled hull.

Eesti mees siis?

Jah, Eesti mees. Perekonnanimi oli vist Rebane.

Kui vana umbes ta oli?

Nooremapoolne, 20-30 aastane, ei oska täpelt öelda. Oli selline värvitud, blond, hästi puhvis juustega.

Mingeid vigastusi teil ei ole?

Ei, kuid ma käisin praegu uuringutel. Vererõhk oli kõvasti ole 200 ja anti tablette ja mingi ampull.

Oli teil mingeid hetki ka, kus te kartsite, et kukute kapotilt maha?

Oli küll. Seal, kus, ta Falgi teel nõksutas ja siis kui ta lõpuks sealt Falgi teelt tohutu hooga alla kihutas. See oli tõesti meeletu kiirus. Ma ei oska öelda, kui suur see oli aga väga suur. Kapotil olles on kiirust raske hinnata.

Aga Toompuiesteel sõitis ta sama kiiresti kui teised autod?

Enam vähem jah. Kõik teised autojuhid ja isegi trollist kõik vaatasid kõik akendest välja, et mis toimub.

Ja teie olite kõhuli kapoti peal ja hoidsite kahe käega kinni?

Kurvides hoidsin kahe käega, kuid sirgetel hoidsin ühe käega, et teise käe abil politseiga sidet hoida. Vene sõjaväes sai ühtteist õpitud.

Kas sellist kiusastust ei olnud, et mehele ise pärast toimunut kallale minna ?

Ausalt öeldes oli küll aga hoidsin end tagasi. Las teised ametkonnad tegelevad sellega, tal ju tuleb niikuinii kriminaalasi peale.

Aga seal Telliskivis oli vist kergendus suur kui lõpukes kapoti pealt maha saite?

Üpriski.

Kuidas praegu tundub, kas oleksite valmis taas samamoodi käituma?

Loomulikult, mitte mingit kahtlust.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles